Forum earthdawn Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Karawana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum earthdawn Strona Główna -> Przygody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raziel
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:53, 21 Cze 2006    Temat postu: Karawana

O Przygodzie w skrócie:
Przygoda dla 3-6 graczy, którzy przemierzają dżunglę Liaj ochraniając karawanę. Zostaje porwana córka właściciela karawany i gracze uwalniają ją z rąk zbójników.

1.Wstęp
BG znajdują się w miasteczku Farten na zachód od dżungli Liaj i na wschód od gór Delaryjskich. W mieście znajdują się sklepy, karczma, targ, pręgierz, kilkadziesiąt domów, gildia kupiecka, ratusz i mały garnizon, na słupach ogłoszeniowych wiszą listy gończe, a na jednym widać elfa z poharataną twarzą i czerwonymi oczyma. Mieszkańcy są raczej weseli, wieczorem na rynku odbędzie się festyn. Na festynie mieszkańcy będą tańczyć w rytmie wesołych piosenek granych przez orkiestrę, jeden z BG o wysokiej Charyzmie pozna piękną przedstawicielkę swej rasy o przeciwnej płci jeśli nie zda jej testu uwodzenia zakocha się. Dziewczyna nazywa się Yasmina, jest córką właściciela karawany. Zaprosi go do swojego domu, aby przenocował u niej (w osobnym pokoju). Jeśli się zgodzi rano jej ojciec zaproponuje mu i jego towarzyszom ochronę karawany, ponieważ w Dżungli grasują bandy rozbójników i dzikie plemiona ludożerców. Ojciec zapewnia zapłatę i wyżywienie.

2. Dzień 1
Przed odjazdem karawany Vax daje BG zaliczkę w wysokości 25 szt. srebra, tygodniowe racje żywnościowe i wyznacza ochronę przodu. Przez pierwszy dzień karawana posuwa się powoli po drodze między łąkami
Nic ciekawego się nie dzieje, kilka razy mijają ich podróżni i żebracy, kiedy pod wieczór docierają do rozwidlenia dróg Vax podjeżdża do BG i mówi, że w lewo, i żeby się zatrzymali za 100m na uklepanej ziemi po lewej stronie drogi. Po zatrzymaniu Vax zwołuje BG i mówi: „Podczas tej nocy wy obejmiecie wartę.” Noc jest raczej spokojna, przy namiocie na środku stoi dwójka straży, w środku śpią Vax i Yasmina. Ale w jednym namiocie z żywnością będą pałaszowały 2 brytany poziom trudności usłyszenia ich wynosi 5. Jeśli gracze usłyszą je będą musieli walczyć, jeśli je pokonają dostaną od Vaxa po 10 srebra od brytana, jeśli nie usłyszą ich nie dostaną w ogóle zapłaty.

3. Dzień 2
Rano karawana się zbierze i ruszy dalej, po 2 godzinach wjedzie do lasu, drzewa się zagęszczają światło prześwituje tylko przez nieliczne szpary między gałęziami. Słychać piski ptaków i szmery w krzakach, po długiej jeździe widzą na swej drodze powalone drzewo. Kiedy się zatrzymają żeby usunąć je reszta najemników okrąży karawanę uważnie się rozglądając, a pozostali chowają się do wozów. Kiedy BG podchodzą do drzewa strzała przeszywa jednego z woźnic, który nie zdążył się schować, chwilę potem pada grad strzał wbijając się do wozów, pada 2 najemników, później zeskakują z drzew około 15 zbójników atakując strażników, kilku innych próbuje wejść do wozów, lecz padają od bełtów ze środka. Na BG przypada po 2 zbójów na BG z najwyższą inicjatywą herszt. W bitwie pada większość ze zbójów, a kilku ucieka, ginie również kolejnych 2 najemników, a 3 ma poważne rany, razem zostaje 8 żywych nie licząc BG. Yasmina rzuca się w ramiona swojego wybranka wołając „Uratowałeś nas!”, później idzie opatrzyć rannych. Vax dziękuje BG i wręcza im premie po 30 szt. srebra. Po jakimś czasie karawana rusza dalej, ale tym razem już spokojnie jednak daleko nie odjeżdża bo zaczyna się ściemniać, karawana rozbija obóz na wielkiej polanie. Wieczorem wartę obejmują inni najemnicy, noc jest spokojna.

4.Obóz bandytów i droga na targ (Dzień 3 i 4)
Rano gdy się wszyscy budzą zauważają że 3 wartowników śpi, a jeden leży na skraju obozu z poderżniętym gardłem. Śpią także strażnicy Vaxa, a namiocie nie maj Yasminy ale za to jest list. Vax prosi o odnalezienie jego córki. Dzięki mapie herszta gracze nie będą mieli problemów, na początku, po wejściu do lasu będzie się szło około 15 minut między krzakami , lecz później będzie ścieżka, po kilku godzinach dojdą do rozwidlenia dróg, jeśli pójdą w lewo wpadną w pułapkę i zostaną schwytani (tak jak w punkcie 2), jeśli w prawo nic się nie stanie. Gdy podejdą do wielkiego dębu zeskoczy z niego dwóch zbójników, pytając „Kim jesteście? Co tu robicie”. Od tego jak odpowiedzą będzie zależało co się dalej stanie więc przewidziałem dwie możliwości (jeśli ich zabiją zeskoczy z dębu kolejnych 10 i BG będą musieli się poddać, punkt 2):

1. Powiedzą, że należą do bandy, jeśli wzięli ubrania od zabitych zbójników zostaną wpuszczeni, jeśli nie będą musieli coś wymyślić, (jeśli będą wiarygodni test charyzmy lub odpowiedniego talentu przeciw obronie społecznej zbójnika duży sukces bo zmyślanie. Jeśli się nie uda patrz punkt 2). Jeśli im się uda pozwoli im przejść, gdy podejdą do obozu zobaczą, że na jednej z gałęzi dębu wisi klatka, w której siedzi naga (nie licząc pasa cnoty) Yasmina. Na noc przyjmie ich lekarz obozu. Rano Karlen weźmie Yasminę, dwóch zbójników i zapyta BG czy chcą z nim iść do Danewan (za therańską granicę), bo chce sprzedać tam Yasminę na targu niewolników. W drodze powinni obezwładnić zbójów i Karlena.

2. Nie wymyślą żadnej wymówki , zostaną złapani przy próbie wkradnięcia się, lub się po prostu przyznają, że przyszli uwolnić Yasminę i zostaną złapani. Bo odebraniu im broni dostaną po mordzie i zostaną zamknięci w klatkach obok Yasminy, która się ucieszy z „wizyty” swego ukochanego. Rano Karlen weźmie 6 zbójów, zakuje BG i Yasminę w kajdany, weźmie rzeczy graczy i wyruszą do Danewan aby sprzedać „towar”. W drodze powinna nadarzyć się jakaś okazja aby odzyskać broń i zabić zbójników.
Po zabiciu (obezwładnieniu) zbójników Karlen będzie się szamotał, BG mogą go zabić lub oddać strażnikom w Taminie lub Farten, jest za niego nagroda 400 szt. srebra za żywego, a za martwego 200. Po bójce okaże się, że są nie daleko szlaku blisko obozowiska, Vax się bardzo ucieszy z ich powrotu.

5. Przyjazd do miasta i zakończenie.
Po bezpiecznym przyjeździe do Taminy karawana zatrzyma się przy magazynie stojącym niedaleko bramy, obok pięknej willi. Vax podejdzie do drzwi, zastuka kołatką i otworzy mu lokaj, po chwili przyjdzie pan domu z synem (chłopakiem Yasminy), pośle robotników do rozładowania wozów i podejdzie do graczy i Yasminy. Jej chłopak ją uściska i gdy się dowie o porwaniu i bohaterskim uwolnieniu zaprosi BG do salonu masażu „Dobra Mania” (usługi stawia syn kupca). Potem Dostaną zapłatę od Vaxa po 100 srebra i ewentualną zapłatę za Karlena 400 lub 200 (nie na głowę). Bogaty kupiec może mieć jakieś zlecenie dla BG. Jeśli BG bardzo się zaprzyjaźnią z Vaxem, a sympatia Yasminy i jednego z BG okaże się wielką miłością, Yasmina zerwie z synem kupca i pojedzie z BG.

6. Inne zakończenie
Bohaterom nie udaje się uciec zbójnikom i zostają sprzedani na targu niewolników bogatemu therańskiemu kupcowi jako ochrona, a Yasmina zostaje jego nałożnicą ... To może być początek nowej przygody.

7. Bohaterowie niezależni i opisy
Ojciec Yasminy: Ojciec nazywa się Vax Gardel jest on bogatym kupcem. Zawsze ma przy sobie eskortę 4 strażników. Jest surowy, ale kiedy trzeba chętnie sypnie srebrem. Warto zdobyć jego zaufanie i przyjaźń bo dla przyjaciół jest hojny.
Karawana: Karawana ma przejechać przez wąski odcinek Dżungli Liaj do Taminy , przewozi jedwab, rzadkie zioła i przyprawy, oraz trochę biżuterii i jedzenia. Poza BG Ochraniać karawanę będzie 12 najemników. Yasmina pojedzie także jako medyk.
Obóz zbójników: W obozie znajduje się kilkanaście małych domków drewnianych i jeden większy piętrowy z małym balkonem stojący obok dużego dębu. W małych domkach mieszkają zwykli „szeregowi” zbójnicy, w większym mieszka główny szef Karlen Czerwonooki i kilku pomniejszych hersztów. Obok dębu jest miejsce na ognisko.
Karlen Czerwonooki: Szef całej bandy zbójników, elf. Ma na swoim koncie liczne porwania i zabójstwa, w miastach na zachodzie Barsawii można spotkać jego list gończy.

Yasmina
Lekarka Rasa: ? (Ork)
Wiek: 13 Włosy: czarne długie Oczy: zielone
Wzrost: 190 Waga: 70 Płeć: kobieta
ZR (15): 6/k10 SF (7): 4/k6 ŻYW (12): 5/k8
PER (13): 6/k10 SW (Cool: 4/k6 CHA (20): 8/2k6
Inicjatywa: 6/k10 Obrona fizyczna: 8
Liczba ataków: 1 Obrona magiczna: 6
Atak: 6/k10 Obrona społeczna: 10
Obrażenia: 7/k10 Pancerz fizyczny: 2
Szybkość w walce: 40 Pancerz duchowy: 0
Pełna szybkość: 80
Próg życia: 34
Próg ran: 9
Próg przytomności: 26
Testy zdrowienia: 2 kostki: k8
Umiejętności:
Artystyczna/ taniec
Wiedza/ Tańce dworskie (1)
Wiedza/ Botanika (1)
Leczenie (3)9/k8+k6
Uwodzenie (3)11/k10+k8
Ekwipunek: Zbroja warstwowa, sztylet, medykamenty, eliksir leczenia, eliksir zdrowienia, sakiewka, zestaw podróżny, koń, 50 szt. srebra
Ubranie: buty miękkie, koszula jedwabna, pończochy jedwabne, rękawiczki skórzane, suknia haftowana, płaszcz wełniany, brosza srebrna, podczas karawany ubranie podróżne.
Komentarz: Piękna dziewczyna mimo to dziewica szanująca sobie swe dziewictwo. Chłopaka co prawda ma, ale graczom o nim nie mówi, mieszka on w Taminie.

Zbójnicy
ZR: 5[8] SF: 6[7] ŻYW: 5[6]
PER: 4[5] SW: 4 CHA: 4[5]
Inicjatywa: 5 (6)*[7]**
Liczba ataków: 1
Atak: 7 (9) [11]
Obrażenia: miecz [topór]10 (12) [13]
Łuk 3 (4)
Testy zdrowienia: 3
Próg życia: 32 (36) [38]
Próg ran: 8 (9) [10]
Próg przytomności: 24 (26) [29]
Obrona fizyczna: 7 (Cool[10]
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 7
Pancerz fizyczny: 4 (5) [5]
Pancerz duchowy: 0
Szybkość w walce: 100
Pełna szybkość: 50
Punkty legend: 50 (70)[100]
Ekwipunek: krótki miecz (trollowy)[topór bojowy] , zbroja sk. warst. (utw.) , łuk (długi) kołczan i strzały
Łup: 30 (50) szt. srebra, 1k4 (Cool[10] pierścieni (medalion)[2 medaliony], (mapa do bazy zbójów)
Komentarz: Zbójnicy to głównie elfy, orki, ludzie i trolle, obsydianie i t’skrangi rzadziej
* W nawiasach herszt bandy
** Karlen

Najemnicy strzegący karawany
ZR: 5 SF: 6 ŻYW: 6
PER: 4 SW: 4 CHA: 4
Inicjatywa: 5/k8
Liczba ataków: 1
Atak: 7/k12
Obrażenia: 11/ k10+k8
Testy zdrowienia: 3
Próg życia: 36
Próg ran: 10
Próg przytomności: 28
Obrona fizyczna: 8
Obrona magiczna: 5
Obrona społeczna: 6
Pancerz fizyczny: 6
Pancerz duchowy: 0
Szybkość w walce: 35
Szybkość pełna: 70
Punkty legend: 50
Ekwipunek: miecz, puklerz, zbroja skórzana utwardzana, różne drobiazgi w kieszeniach (np.: chusteczka, pamiątka od ukochanej, kawałek sznurka, osełka, kanapka, sygnet, itd. itp.)
Łup: sygnet wart 5 miedziaków, 25 + k10 srebra

7.Punkty legend.
Nie zabicie Karlena i oddanie go w ręce władz- 100
Oddanie go martwego- 50
Zaprzyjaźnienie się z Vaxem- 10
Przeżycie- 10
Yasmina podąża dalej z graczami- 50 (dla jej wybranka), 10 (dla pozostałych)
Punkty przyznawane są na głowę.


8.Dodatki
List:
Nie róbcie nic wartownikom za to, że zaspali bo to nie ich wina, tylko pewnego proszku, ale mniejsza z tym. Podczas penetracji namiotów pożyczyliśmy sobie trochę biżuterii, jedzenia i wina, oraz trochę jedwabiu na nowe szaty bo te stare już się prują. Po za tym znaleźliśmy piękną dziewczynę - nie próbujcie jej odszukać.W podzięce za te hojne dary przepuścimy was dalej bez napadów. Z poważeniem Karlen Czerwonooki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Encedickderup95
I Krąg
I Krąg



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:27, 14 Mar 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum earthdawn Strona Główna -> Przygody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1