Forum earthdawn Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Spotkanie po latach.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum earthdawn Strona Główna -> pomoc przy tworzeniu przygody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raziel
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:16, 21 Cze 2006    Temat postu: Spotkanie po latach.

Poniższy artykuł traktować należy jako pomysł na scenariusz.

Pewnego brzydkiego dnia najęła mnie chęć na poprowadzenie sesji. Nic to innego niż jesienny, bardzo zachmurzony dzionek pogrążający w rozleniwieniu, a jednak nadający sporo weny do działania. Sesja została umówiona, a mi jako Mg pozostał przywilej przygotowania scenariusza. Po dobrej godzinie wpadłem na genialny pomysł. Nerwowo przetrząsałem karty postaci, z dawna zawieruszone na mej szafce. Postacie owe nie zginęły, lecz raczej zostały porzucone przez graczy. Popatrzyłem na współczynniki, posiadane przedmioty i umiejętności. Mag, najwyższy poziom magii, używa gryfa jako wierzchowca. Krasnolud z siłą przewyższającą większość żywych istot. Elf potrafiący z trzystu metrów trafić orka w oko i do tego łotrzyk, który wykształcił swe zdolności do tego stopnia, iż był niemalże niewidzialny.
-Ehu- stęknąłem. Grupka, która w parę chwil potrafiła zawładnąć światem. Jednak nie to miała na celu. Chodziło o jego ratowanie...

Dalszą cześć tego przedniego konceptu pozostawiam Mg mającemu zamiar go wykorzystać. Dodam jedynie, że powrót do starych postaci, niezwykle potężnych był niesamowicie ekscytujący. Skład ten, napierany przez całą hordę demonów i inszego plugastwa schronił się w wielkim zamczysku należącym do... jednego z graczy (łotrzyka). Krasnolud poprowadził mu na pomoc oddział zbrojnych Khazadów, zamieszkujących jego miasto wokół jego własnej kopalni. Tu w krytycznym momencie starcia pojawił się mag, dosiadający gryfa, kładąc trupem setki poczwar za pomocą potężnych czarów. Sesja nie opierała się na spokojnym uwolnieniu księżniczki. Tu pojawiał się wielki i zaiste poważny problem. Istnienie rasy ludzkiej/elfiej/khazalidzkiej. Jeżeli do tego dodać nieco polityki i dyplomacji, sesja stanie się niesamowicie wszechstronna. Szczerze polecam wykorzystanie owego pomysł. Pozostaje mi życzyć przedniej zabawy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum earthdawn Strona Główna -> pomoc przy tworzeniu przygody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1